Közzétéve 2022.03.21. · Kategória Sajtószoba

A Neptun Időpontfoglaló modulja az egyetem ügyfélforgalmának szervezéséhez nyújt korszerű, gyorsan bevezethető támogatást. Egy vagy több ügyfélfogadási hely működésébe is be lehet illeszteni. Az átgondoltan felépített időpontfoglaló rendszer a sablonoknak köszönhetően később már csak kisebb beállítási feladatokat igényel. Segítségével megszabható, hogy mikor, hol, milyen ügyekben, mely hallgató csoportok kereshetik fel az ügyintézőket. Az időpontfoglalás adatai a Neptunban megszokott módon akár nyelvesített formában is megadhatók.

Mivel a modul a tanulmányi rendszer része, tanulmányi ügyek, „ügytípusok” szerint lehet benne a hallgatói csoportokat, az ügyintézés hosszát, nyelvét meghatározni.
Kiszámítható ügyfélforgalmat eredményez, mert az ügyintézők látják, hogy milyen ügyben érkeznek hozzájuk a hallgatók, az egyes foglalt időpontokhoz csatolt hallgató megjegyzéseket megtekinthetik, felkészülhetnek az ügy intézésére, így a hallgató-ügyintéző találkozások rövidebbé válnak. Megszűnik a hullámokban megjelenő tömeges sorban állás. A kiszámíthatóság érdekében szabályozható, hogy a hallgatók az időpontra előtte meddig jelentkezhetnek, és meddig jelentkezhetnek le. Emlékeztető és változásokra figyelmeztető email üzenetek is küldhetők az időpontfoglalással rendelkező hallgatóknak.
Ügyfélbehívó használatával nyugodtabb körülmények között végezhetik az ügyintézők a feladataikat, nem zavarja meg a várakozók kopogtatása, ajtónyitogatása az ügyfélfogadást, hiszen a Neptunból indított behívással tudják külső monitoron jelezni, amikor beléphet az időpontra érkezett hallgató.
Bár a Neptun csak a felhasználói számára nyitott, mégis lehetséges olyan ügyfelek számára is időpontot foglalni, akik nem tartoznak ugyan az egyetemhez, de valamilyen ügy miatt fel kell keresniük az ügyfélfogadót. Ez is pozitív üzenet a külvilág felé az intézményről.

idopontfoglalo_3