Tisztelt Ügyfelünk!
Bizonyára Ön is értesült róla, hogy az Egészségügyi Világszervezet (WHO) hivatalosan is világjárvánnyá nyilvánította a koronavírust.
Annak érdekében, hogy Önt és kollégáinkat is biztonságban tudjuk, mégis biztosítani tudjuk szolgáltatásainkat, azt a döntést kellett meghoznunk, hogy a személyes találkozók tekintetében lezárjuk irodánkat, és kollégáink is távmunkában folytatják feladataik ellátását.
A fentiek miatt a következő munkaszervezési változások várhatók vállalatunknál:
- Ügyfelekkel személyes konzultációt, megbeszélést nem tartunk, így minden szükséges szóbeli egyeztetésre elektronikus formában (terméktámogatás által szervezett telefonos, Skype vagy egyéb konferencia, egyeztetés) kerülhet sor.
- Kérjük, hogy minden észrevételt, kérdést, problémát, hibát, egyéb igényt a JIRA rendszerünkben rögzítsenek a már megszokott módon.
- Munkatársaink vonalas, vagy mobil telefonon keresztül korlátozottan vagy nem lesznek elérhetőek.
- Vonalas telefonon kérjük, hogy csak a JIRA rendszerben nem rögzíthető kérdéseket, szóbeli egyeztetést feltétlenül igénylő észrevételeket, problémákat jelezzék részünkre.
- Amennyiben szükséges kollégáinkkal egyeztetni, konzultálni, úgy kérjük, hogy a JIRA rendszerben ezt jelezzék részünkre, a termék HelpDesk (HD) profiljában, a Szolgáltatások menüpont alatt a Oktatás/konzultáció igénylése bejelentés típus alatt.
- Kérjük, munkatársainkat mobilszámukon kizárólag sürgős esetben keressék.
JIRA rendszer elérések:
Ezen időszak alatt is azon fogunk dolgozni változatlan munkaidő beosztásban, hogy kérését a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban teljesítsük. Kérjük szíves türelmét és megértését a helyzetből fakadó, a megszokottnál esetleg lassabb ügyintézés vagy kommunikáció miatt!
Bízunk abban, hogy minél hamarabb vissza tudunk majd állni a megszokott munkarendbe.
Vigyázzunk egymásra!
Tisztelettel:
SDA Informatika Zrt.