Létesítménygazdálkodás, kollégium
A Neptun rendszer szerves részét képezi a létesítménygazdálkodás modul, melynek segítségével az intézmények helyiségeiket akár fizikai, akár logikai csoportosítások alapján kezelhetik, és a termekhez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek könnyedén és gyorsan elvégezhetőek. Minden terem esetén meghatározható a felszereltség és a használathoz kapcsolódó különböző preferenciák, valamint hogy az adott terem külső rendezvényekhez, konferenciákhoz igénybe vehető-e. A létesítménygazdálkodás (teremgazdálkodás) modul részeként teremhez kapcsolódó és attól független eszközleltár is kezelhető. Az adminisztráció további könnyítése érdekében a bérelhető termekhez megadható a bérleti díj, valamint beállíthatóak a bérelhetőségre vonatkozó időhatárok.
A komplex teremgazdálkodás előnyei:
- Egy helyen, egységes és könnyen kezelhető formában tartalmazza az intézmény összes termére és leltári eszközére vonatkozó információkat.
- Egyszerűsíti, átláthatóbbá és ellenőrizhetővé teszi az órarendkészítést.
- Lehetőséget ad az alkalmi és rendszeres teremigények integrált, átlátható kezelésére.
- Segítséget nyújt az intézményeknek abban, hogy erőforrásaikat minél hatékonyabban használják fel.
Annak érdekében, hogy segítsünk a felsőoktatási intézményeknek adminisztratív kötelezettségeiket minél kevesebb ráfordítással megoldani, cégünk kifejlesztett egy külön modult, mely a kollégiumokkal kapcsolatos ügyek intézésének leegyszerűsítésére és automatizálására szolgál. A modul lehetővé teszi az intézményi kollégiumi épületek, szintek, szobák és a hozzájuk tartozó eszközök nyilvántartását. A kollégiumi nyilvántartás kiterjed a hallgatók és kollégiumi vendégek be/kiköltözésével, jelentkezésével, kölcsönzéseivel kapcsolatos adatok naprakész nyilvántartására is. A program továbbá lehetőséget nyújt a kollégiumi pénzügyek kezelésére. Mivel a kollégium modul a hallgatói webes alkalmazással is kapcsolatban van, ezért a hallgatók a jelentkezési időszakban ezen keresztül adhatják le kollégiumi jelentkezésüket, valamint a már felvett kollégisták ily módon hatékonyan intézhetik mindennapos ügyeiket.
A kollégium modul használatával:
- A rendszer a kollégiumi ügyletek lebonyolításához szükséges papír alapú adminisztrációs munkát a minimálisra csökkenti.
- A modul segítségével az intézmény mindig naprakész, strukturált információkkal rendelkezik a kollégiumokról és a kollégistákról.
- Teljes körűen kezeli a kollégiumi befizetéseket, a Neptun komplex gazdasági rendszerével való integráltságnak köszönhetően.