Campus Codeworks Zrt.

A Campus Codeworks Zrt. elsődleges célja a magyar felsőoktatás számára komplex digitális rendszerek fejlesztése, valamint olyan innovatív megoldások kialakítása, amelyek a szegmens számára hosszútávon biztosítanak versenyképes támogatást a szervezeti és gazdasági kihívások kezeléséhez, valamint a piaci pozíció megerősítéséhez.

A magyar felsőoktatási intézmények csaknem teljes egésze használja az általunk fejlesztett Neptun rendszert, Magyarország piacvezető felsőoktatási tanulmányi és integrált menedzsment rendszerét. A tanulmányi és oktatási funkciókon túl, a Neptun az integrált Poszeidon Irat- és Dokumentumkezelő, az UniPoll online kérdőívszerkesztő (és elektronikus vizsgáztató), továbbá a gazdálkodási -, valamint humánerőforrás menedzsment moduljai által a felsőoktatási intézmények működését széles körben támogató Egységes Intézményirányítási Rendszert (EIIR) alkot.

Az EIIR interfész többek között teljes körű gazdasági és humánerőforrás adminisztrációt, iktatást és kérdőívkezelést, valamint az állami szervek (OH, NAV) számára közvetlen és az elvárásoknak megfelelő adatszolgáltatás lehetőségét biztosítja. Új modulok és funkciók létrehozásával, külső szoftverek (pl.: Cisco Webex, Turnitin, Panopto, Xeropan) integrálásával támogatjuk a helytől és időponttól független, érintkezésmentes ügyintézés, oktatás, valamint a papírmentes irodák megvalósulását a felsőoktatásban.

Neptun felsőoktatási tanulmányi rendszerünkkel szorosan együttműködő megoldásaink, mint az UniPoll kérdőívszerkesztő és e-vizsga rendszer (www.unipoll.hu), valamint a felsőoktatási intézmények és a versenyszektor közötti kapcsolat megteremtését segítő rendszer, az Egyetemi Vállalati Ökoszisztéma Portál (www.evop.hu) akár önállóan is alkalmazhatók az üzleti és az államigazgatási szférában egyaránt.

A közlekedési képzési és vizsgáztatási folyamatok egységes és központosított kezelését, kapcsolódó hatósági nyilvántartások vezetését, valamint a vizsgáztatás elektronikus lebonyolítását biztosító komplex irányítási rendszer, a Képzés, Vizsgáztatás Adminisztrációs Rendszere (KVAR) fejlesztésével új üzletággal bővült tevékenységünk. A közlekedési vizsgáztatás szereplői számára kínált megoldásunkkal a gépjárművezetői engedély megszerzésének adminisztrációját digitálisan, ügyfélkapun keresztül gyorsabban, egyszerűbben, kényelmesebben intézhetik a felhasználók.

Termékpolitikánk fókuszában a jogszabályi követelményeknek való megfelelés, az ügyféligények teljesítése, valamint felületeink folyamatos optimalizálása áll. Az elégedettséget modern és felhasználóbarát design kialakításával, valamint technológiai fejlesztésekkel kívánjuk növelni.

Szolgáltatásaink: ügyféligényekre szabott szoftverfejlesztés, megoldásainkhoz nyújtott teljes körű terméktámogatás, rendszerüzemeltetés támogatás, adatmigráció, termékeink működtetéséhez kapcsolódó adatbázis fejlesztői, karbantartási és optimalizálási feladatok végrehajtása, szaktanácsadás, valamint Oracle ASFU licenc értékesítés és -támogatás gyártói minősítéssel rendelkező szakembergárdával.

Termékeink fejlesztése, továbbfejlesztése, valamint a kapcsolódó terméktámogatási tevékenységünk során a legkorszerűbb, integrált fejlesztési és folyamatkezelési rendszereket használjuk, annak érdekében, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban kínáljunk megoldást ügyfeleink felmerülő kérdéseire és igényeire. Az ügyfeleinkkel folytatott kommunikáción és kapcsolattartáson kívül termékportáljainkon felhasználóink részletes dokumentációkat, funkcionális leírásokat és egyéb segédanyagokat érhetnek el az általunk fejlesztett megoldásokhoz.