Munkaasztal kezelési lehetőség a kliensben

Hasznos funkcióval bővült a Neptun intézményi adminisztrátorok által kezelt kliens felülete. A 2023.1-es verzió kihelyezésével lehetővé vált a kliens programban a munkaasztal (dashboard) használata, mely segítségével a belépett felhasználó egy felületen láthatja a fontosabb teendőit.

sajtoszoba_20230613_munkaasztal

Az adatok összesítésével és grafikus megjelenítésével megtekinthető információk segítséget nyújtanak a feladatok priorizálásához, tervezéséhez és döntéselőkészítéshez akár adminisztrátorok, akár vezetők számára. A felület a kiajánlott központi munkaasztal alapján testre szabható az intézmény és a felhasználó által is. A munkaasztal lekérdezés alapú elemekből áll, melyek megjelenítése kiválasztható. A felhasználók listanézet, összesítés, vagy testre szabható grafikonos (tortadiagram, oszlopdiagram, sávdiagram) megjelenítés közül választhatnak, vagy tetszés szerint kombinálhatják is a megjelenítéseket. Az elemek elrendezése a felhasználó által módosítható, megjelenítésük dinamikus, feltételhez kapcsolható.